Hestepraksis

Dyreklinik med speciale i heste

Klovborg Dyreklinik kan hjælpe med enhver form for udkørende sygdomsbehandling eller akutte skader på heste. Vi har i 30 år fulgt med udviklingen, så vi kan yde den bedste behandling til alle dyr, som besøger klinikken. I heste praksis har vi direkte røntgen og scanner ved hånden, så vi hurtigt og effektivt kan diagnosticere og behandle din hest.  Anden hjælp og vejledning i forhold til din hest tilbyder vi også i vores heste praksis. Vi varetager din hests helbred på bedste faglige måde. Ved behov for yderligere undersøgelser eller behandling uden for åbningstiden henviser vi til Ansager Dyrehospital.

Behandlinger hos Klovborg Dyreklinik

• Røntgen af ben.
  • Scanning i forbindelse med reproduktion
  • Sårbehandling.
  • Blodprøver.
  • Bedøvelse i forbindelse med smed/læsning.

Hos Klovborg Dyreklinik tilbyder vi dig altid kvalificeret hjælp og vejledning. Både ved ikke-akut sygdomsbehandling eller akutte skader.

Derfor skal du vælge os

Hos Klovborg dyreklinik forstår vi vigtigheden i, at din hest skal have det godt, og at akut behandling kan være vigtigt. Vi er både omsorgsfulde og professionelle, når det kommer til behandling af heste og andre dyr. 30 års erfaring har vi med at sikre, at dyr får den rette behandling ved sygdom eller skader. Så kontakt os på telefon 7576 1088, hvis du har et akut problem eller ønsker vejledning i forhold til din hest.  Benyt os gerne hver gang, så vi kender din hest på forhånd, og den er tryg ved os. Så kan vi nemlig tilbyde den allerbedste behandling af netop din hest. Vi ser frem til at hjælpe dig og din hest.